Térségi logisztika: blog

Szeretettel köszöntelek a Térségi logisztika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 90 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 15 db

Üdvözlettel,

Térségi logisztika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Térségi logisztika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 90 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 15 db

Üdvözlettel,

Térségi logisztika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Térségi logisztika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 90 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 15 db

Üdvözlettel,

Térségi logisztika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Térségi logisztika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 90 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 15 db

Üdvözlettel,

Térségi logisztika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Térségi logisztika klub hírei

Emlékszel még a Kisváros c. filmsorozatra a 90-es évek elején? Hunyadi, Járai és a társaik. És benne a Kádár Trans fuvarozó cégre, aki a sorozat legfőbb szponzora volt? (Azóta felszámolták a céget). Ők a sorozatot választották, hogy reklámozzák magukat.

A szállítást végző járművek, a flotta kiszállítás kiszervezése már évtizedekkel ezelőtt is divatos megoldás volt – emlékezhetünk a 80-as évek végén megjelenő kék IFÁ-s magánfuvarozókra, cégekre, majd a kilencvenes évek kamionos induló vállalkozásaira, köztük az előbb említett Kádár Transra.

Tovább 

Ne pazarolj milliókat felesleges fejlesztésekre! Tárd fel a logisztikád valódi hibáit! Egy logisztikai rendszer céltudatos irányítása azzal kezdődik, hogy tisztában kell lenned azzal, mit csinálsz jól és mit rosszul, hatékony fejlesztéseket csak erre lehet építeni.

 

A raktári dolgozóidnak melyik az a tevékenysége, amelynek gyorsításával komoly erőforrást tudnál megtakarítani? Naponta hány órát állnak, vagy várakoznak a targoncáid és hány órán keresztül dolgoznak?

Tovább 

 

Gyermekkori emlékem, hogy az "okos ember saját kárán, a bölcs ember a másik kárán tanul". Az elmúlt években nagyon sok okos emberrel találkoztam. A legutóbb azonban sikerült egy bölccsel megismerkednem.

Arra kért fel, hogy dolgozzam ki a cég áruazonosítási rendszeréhez tartozó üzleti folyamatokat és vegyek részt az áruazonosítási rendszer bevezetésében. A bölcsessége pedig abban állt, hogy időben felismerte, ez nem az a terület, aminek tapasztalat nélkül is neki lehet vágni.

Tovább 

Ha Te is síelsz, akkor bizonyára frusztrál a felvonónál történő várakozás. Emlékszem, amikor a 80-as évek végén, 90-es évek elején a bolyhos mackónadrágok, a sztrapacska, és a farmotoros Skodák hazájába a szomszédos, és akkor még Csehszlovákiába, síelni mentünk. A hétvégéken hosszú 10 perceket, fél órákat kellett sorban állni a felvonónál. Semmivel sem összekeverhető hangulata volt az embernek: sportolásra, pihenésre vágytál, közben pedig tolakodás, várakozás volt részed egy sífelvonó előtt.

Tovább 

A dinamikus piacok egyre nagyobb mértékben követelik meg a rövid szállítási időt és az áruk nagymértékű rendelkezésre állását. A raktárkészlet költségei sem elhanyagolandóak azonban a készletek biztosítása mellett, hiszen ez lekötött tőkét jelent. Csak a szisztematikus készletellenőrzés és a megfelelő mértékben automatizált megrendelés-optimalizálás növeli a likviditást és biztosít magas szintű szolgáltatásokat, emellett pedig határozottan csökkenti az anyagszükséglet-tervezés kiadásait.

Tovább 

Nézd meg ezt a videót és dönts okosan!

Itt tudsz regisztrálni: Napi Hami - több mint webáruház!

Utolsó hozzászólás

Keller Gábor üzente 8 éve

remélem a klub tagjai aktívabban reagálnak majd erre, mint tették korábban, hiszen szó szerint zsebbe vágó kérdésről van szó.

Nagy mérföldkőnek illetve előrelépésnek tekintem a két civilszervezet kapcsolatépítését: HUNAGI Magyar Térinformatikai Társaság és az MLE Magyar Logisztikai Egyesület között.


Vélhetően sokkal "vizuálisabb"-an közelíthető meg egy-egy térségi logisztikai probléma, vagy a döntéselőkészítés folyamata. Másfelől óriási - eddig még kihasználatlan - lehetőségeket látok az üzleti logisztikai szféra "GIS" szempontok szerinti megközelítésében, a kapacitások feltárásában, a különféle ellátási láncok/hálózatok lefedettségi analizisében...stb.

Utolsó hozzászólás

Keller Gábor üzente 8 éve

Szívesen veszek mindenfajta hozzászólást akár a tagoktól, akár vendég szakértőktől.

Tovább 

1. fejlesztés alappillérei

 

Saját megfogalmazásban: a logisztika, a globalizációs hatás egyik immanens elemeként újraértelmezhetõ rendszerszemlélet és gyakorlati eljárási módszer. A maga interdiszciplináris értékrendjével olyan, a kezdetben nálunk megtelepedett multik (hozzáadott értékteremtõ kultúrája) által gerjesztett hazai szolgáltatási igény-kielégítésre irányuló pozitív elmozdulást eredményezett, amely mára már az egyik legfontosabb régiós szinten megvizsgálandó stratégiai területek közé „küzdötte fel magát”!

Utolsó hozzászólás

Keller Gábor üzente 9 éve

szívesen veszek bármilyen hozzászólást, ígérem nem fogom törölni...

Tovább 

Sokszor és sok szó esik arról, miért van rosszabb helyzetben Somogy és Kaposvár gazdaságilag, mint a hasonló térségek és városok. Fõleg a különbözõ választások idején hallhatunk arról, mi lenne jó a fejlõdés érdekében. Több autópálya, vagy újabb gigavállalkozás - szólnak az ideológiailag is megkülönböztetett válaszok, de átgondolt világos koncepcióval ritkán találkozhatunk.

 

A Dél-Dunántúli Régió logisztikai helyzetét, stratégiai fejlesztésének lehetõségeit meghatározza, hogy Magyarország délnyugati részén, a horvát határ mentén közlekedés-földrajzilag mind a mai napig nagyrészt perifériális elhelyezkedésû, sõt mi több hazánk legritkábban lakott (70 fõ/km2), 984 ezer fõs régiója.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu